راهنمای گام به گام ۵ روش ساده برای رفع ریپورت تلگرام

راهنمای گام به گام ۵ روش ساده برای رفع ریپورت تلگرام

در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های رفع ریپورت تلگرام صحبت کنیم. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است هنگام استفاده از تلگرام با آن مواجه شوید، ریپورت شدن است که باعث می‌شود نتوانید برای کاربران ناشناس تلگرام پیام ارسال کنید. ممکن است پس از ارسال پیام‌های تبلیغاتی مکرر، ارسال پیام‌های پی‌درپی و انتشار محتوای غیراخلاقی یا سیاسی، در تلگرام با چنین محدودیتی مواجه شوید. اگر چند نفر شما را به عنوان یک مزاحم شناسایی کنند و به تلگرام گزارش دهند، تلگرام امکان ارسال پیام به کاربران ناشناس را از شما سلب می‌کند (همچنین برخی باگ‌ها و مشکلات داخلی تلگرام ممکن است منجر به اسپم‌شدن حساب شما شود.)

اگر ریپورت شده‌اید، زمانی که می‌خواهید برای یک فرد ناشناس پیام ارسال کنید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد. این پیام بدین معنی است که شما فقط می‌توانید برای مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید؛ مخاطبین متقابل افرادی هستند که قبلاً با شما چت کرده‌اند یا شماره شما را در گوشی خود ذخیره دارند. در این مقاله شما را با ۵ روش برای رفع ریپورت و بلاک تلگرام آشنا می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

اگر ریپورت شده‌اید، زمانی که می‌خواهید برای یک فرد ناشناس پیام ارسال کنید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد.

روش‌های رفع ریپورت در تلگرام

اگر به هر دلیلی در تلگرام ریپورت شده‌اید، با ما همراه باشید تا با معرفی ۵ روش رفع ریپورت تلگرام مشکل خود را حل کنید.

روش اول: از ربات Spam Info Bot استفاده کنید

تمامی مراحل ذکرشده در این روش کاملاً تست‌شده و %۱۰۰ کاربردی هستند. آنها را با دقت و به همان ترتیبی که گفته می‌شود انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

در این روش، از ربات رسمی تلگرام برای رفع ریپورت و ارسال درخواست خود به ربات استفاده می‌کنیم.

  • مرحله ۱: برای شروع، در قسمت جستجوی تلگرام @spambot را تایپ کنید.

برای رفع ریپورت تلگرام در قسمت جستجوی تلگرام @spambot را تایپ کنید

  • مرحله ۲: برای شروع ربات روی start کلیک کنید.

برای شروع رفع ریپورت تلگرام روی start کلیک کنید

  • مرحله ۳: صفحه‌ای که ظاهر می‌شود حاوی پیامی است مبنی بر اینکه شما یک اسپم (spam) شناخته‌ شده‌اید و نمی‌توانید برای افراد ناشناس پیام ارسال کنید. حالا اگر فکر می‌کنید اشتباهی صورت گرفته و می‌خواهید عملکرد تلگرام خود را به حالت عادی برگردانید، گزینه This is a mistake را انتخاب کنید.

رفع بلاک و ریپورت تلگرام

  • مرحله ۴: در پیام بعدی از شما خواسته می‌شود که اگر می‌خواهید شکایت خود را ارسال کنید. پس Yes را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید شکایت خود را برای رفع ریپورت تلگرام ارسال کنید. پس Yes را انتخاب کنید

  • مرحله ۵: پیام بعدی از شما می‌پرسد که آیا پیام‌های تبلیغاتی یا محتوای نامناسب برای دیگران ارسال کرده‌اید یا خیر. گزینه !No! Never did that را انتخاب کنید.

رفع بلاک و ریپورت تلگرام

  • مرحله ۶: در نهایت از شما خواسته می‌شود که شکایت خود را بنویسید و به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید. به عنوان مثال، می‌توانید این پیام را بنویسید:

«پشتیبان محترم تلگرام،
اکانت تلگرام من به طور ناگهانی محدود شده است. من چندین اکانت تلگرام دارم و با تمام این اکانت‌ها همین فعالیت‌ها را انجام می‌دهم. عجیب است که تنها این اکانت من دچار مشکل شده است. لطفاً مشکل را بررسی و آن را برطرف نمایید. از شما می‌خواهم اکانت مرا از حالت اسپم خارج کنید. پیشاپیش متشکرم.»

شکایت خود را بنویسید و به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید

  • مرحله ۷: در نهایت تلگرام شکایت شما را تایید می‌کند و در اسرع وقت پرونده شما را بررسی خواهد کرد.

رٰفع ریپورت تلگرام با استفاده از ربات Spam Info Bot

روش دوم: اطلاعات اکانت تلگرام خود را با مشخصات اکانت شخص دیگری جایگزین کنید

مراحل ذکرشده در این روش تست نشده است، اما امتحان آن‌ها برای رفع ریپورت تلگرام ضرری ندارد.
در این روش باید نام کاربری تلگرام (ID) و عکس پروفایل خود را با نام کاربری و عکس شخص دیگری که می‌شناسید مبادله کنید.
سپس وارد یک گروه تلگرامی شوید و در عرض ۵ دقیقه دوبار یک پیام حدوداً دو خطی ارسال کنید. توجه داشته باشید که هر دو اکانتی که اطلاعات خود را مبادله کرده‌اند باید این کار را انجام دهند. معمولاً پس از ۲۴ ساعت، گزارش ریپورت شما حذف می‌شود و سپس می‌توانید اطلاعات اصلی اکانت تلگرام خود را پس بگیرید.

روش سوم: از یک ناشناس بخواهید که به شما پیام بدهد

این روش هم هنوز تست نشده است، اما ممکن است نتیجه‌بخش باشد.
یکی از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین راه‌ها برای رفع ریپورت تلگرام این است که از سایر افراد ناشناس در یک گروه تلگرام بخواهید که حداقل ۱۰ پیام یا استیکر به صورت خصوصی برای شما بفرستند و این کار را برای ۴ تا ۷ روز متوالی ادامه دهند. توجه داشته باشید که باید کمی صبوری به خرج دهید و هرگز این پیام‌ها را نخوانید تا روزانه حدود ۱۰۰ پیام خوانده‌نشده در تلگرام خود داشته باشید. پس از ۴ تا ۷ روز، تلگرام شما به طور خودکار عملکرد کامل خود را به دست می‌آورد.

روش چهارم: از طریق چت با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید و درخواست خود را برای رفع مشکل بگویید

یکی از موثرترین روش‌های رفع ریپورت تلگرام صحبت با اعضای تیم پشتیبانی این پلتفرم است. برای استفاده از این روش فقط باید کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید. مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله ۱: وارد تلگرام شوید و روی منوی سه خط افقی در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

برای رفع ریپورت تلگرام روی منوی سه خط افقی در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید

  • مرحله ۲: از منو وارد تنظیمات شوید.

رفع ریپورت تلگرام از طریق چت با پشتیبانی تلگرام

  • مرحله ۳: از قسمت Help، Ask a Question را انتخاب کنید.

رفع ریپورت تلگرام از طریق چت با پشتیبانی تلگرام

  • مرحله ۴: در صفحه باز شده، گزینه ASK A VOLUNTEER را انتخاب کنید تا بتوانید مستقیماً با اپراتور صحبت کنید.

گزینه ASK A VOLUNTEER را انتخاب کنید تا بتوانید مستقیماً با اپراتور صحبت کنید

  • مرحله ۵: سپس روی start ضربه بزنید تا مکالمه شما شروع شود. مشکلی را که دارید بنویسید تا اپراتور در صورت امکان شما را راهنمایی کند.

رفع ریپورت تلگرام از طریق چت با پشتیبانی تلگرام

روش پنجم: ارسال درخواست به تلگرام از طریق ایمیل

اگر با روش‌های بالا موفق نشدید و تلگرام شما همچنان محدود است، بهتر است ارسال ایمیل را نیز امتحان کنید. در این روش شما درخواست خود را برای رفع ریپورت تلگرام از طریق ایمیل به پشتیبانی این پلتفرم ارسال می‌کنید. ایمیل خود را به زبان انگلیسی به این آدرس ارسال کنید: [email protected]. این بخش تنها مسئول بررسی درخواست‌های ریپورت اکانت تلگرام است و ممکن است درخواست شما را زودتر بررسی کند. کلمۀ Spam را به عنوان موضوع (subject) ایمیل خود بنویسید و ایمیل خود را با دقت بنویسید تا بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

ارسال درخواست رفع ریپورت تلگرام از طریق ایمیل

حتما در ایمیل خود ذکر کنید که حساب کاربری شما به اشتباه ریپورت شده است و هیچ کاری خلاف دستورالعمل‌ها و شرایط تلگرام انجام نداده اید. بهتر است شماره تلفنی که با آن اکانت تلگرام دارید و نام کاربری تلگرام خود را در ایمیل وارد کنید تا در صورت نیاز مشخصات اکانت شما را بررسی کنند. معمولا اگر تلگرام در محدود کردن اکانت شما اشتباه کند، در کمتر از ۲۴ ساعت ریپورت تلگرام شما را حذف خواهد کرد.

شاید برایتان چالب باشد: راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام

با امتحان روش‌هایی که در این مقاله به شما آموزش دادیم می‌توانید به‌راحتی رفع ریپورت تلگرام را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات با وجود تمام تلاش‌هایتان، ممکن است باز هم نتوانید حساب خود را از ریپورت تلگرام خارج کنید. فراموش نکنید که به دلیل تعداد زیاد پیام‌های ارسالی به تیم پشتیبانی تلگرام، بررسی درخواست‌ها ممکن است چند روز طول بکشد.

 

منبع: TheVerge.com