تولید محتوای سایت و وبلاگ

تولید محتوای سایت و وبلاگ نیاز به تیم خوب و خلاق دارد. این همه آن چیزیست که سایت و فروشگاه شما به آن نیاز دارد. برای تولید و انتشار محتواهای خلاقانه، جذاب و اثربخش همین حالا با ما ارتباط بگیرید و کسب‌وکارتان را متحول کنید.

تولید محتوای سایت و وبلاگ

انواع خدمات تولید محتوای سایت و وبلاگ

تولید محتوای محصول

محصولات سایت و فروشگاه‌تان را به بهترین شکل و با جامع‌ترین اطلاعات معرفی نمایید. ما این مهم را برای شما محقق خواهیم نمود. اطلاعات جامع از محصول شما مساوی‌ست با افزایش فروش.

تولید محتوای وبلاگ

ما با تمرکز روی کلمات کلیدی Informational و تولید محتوای مرتبط با کسب‌وکارتان و ایجاد یک بلاگ به‌روز و مفید فایده، مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل خواهیم کرد.

دسته‌بندی‌های تبلیغات گسترده اینستاگرام

تولیدی و نه کپی

محتوای تولیدی توسط تیم تال‌گای کاملا ریشه در تحقیقات و جستجوهای این تیم داشته و ما به هیچ‌وجه از محتوای کپی برای سایت و وبلاگ شما استفاده نخواهیم کرد.

هم سئویی هم کاربردی

محتوای تولیدی ما صرفا با هدف استفاده از کلمه کلیدی هدف در متون تولید نخواهد شد. ما هم با رعایت اصول سئویی و هم با در نظر گرفتن تجربه کاربری که محتوا را مطالعه می‌کند محتوا تولید خواهیم نمود.

مبتنی بر سئو

محتوای تولیدی شما مبتنی بر فرآیند Keyword Research‌ خواهد بود. در نتیجه صرفا به صورت کور و بی‌هدف اقدام به تولید محتوا برای سایت و وبلاگ شما نخواهیم نمود.

درخواست تولید محتوا برای سایت و وبلاگ

تولید محتوای جذاب برای محصولات شما و از طرفی تولید محتوای کاربردی در وبلاگ شما می‌توانند در کنار یکدیگر کسب‌وکار شما را متحول نمایند. برای ایجاد تحول در کسب‌وکارتان همین حالا اقدام کنید.

درخواست تبلیغات گسترده اینستاگرام

تعرفه و قیمت تولید محتوای سایت و وبلاگ چگونه است؟

برای تولید محتوای سایت و وبلاگ نحوه قیمت‌گذاری به صورت کلمه‌ای خواهد بود. در حقیقت ما با تعداد کلماتی که برای شما در طول ماه تولید نموده‌ایم، هزینه دریافت خواهیم نمود. در صورتی که خدمات جانبی نظیر «انتشار محتوا» و «تحقیق کلمات کلیدی» را نیز بخواهید به عدد دریافتی درصدهای متفاوتی افزوده خواهد شد. برای دریافت قیمت پایه و روش‌های همکاری با ما در ارتباط باشید.

آیا پکیج از پیش طراحی شده نیز دارید؟

خیر!
ما برای خدمات تولید محتوای سایت و وبلاگ پکیج از پیش طراحی شده نداریم و این کار را اصولی نمی‌دانیم. هر کسب‌وکاری در حوزه محتوا نیازهای مرتبط با خود را دارد و ما نیز بر همین اساس به شما پیشنهادمان را ارائه خواهیم نمود. البته پس از مشخص شدن نیازهای کسب‌وکار شما و اطلاع از دغدغه‌های شما، پیشنهاد خود را در قالب سه پکیج ارائه خواهیم نمود تا بتوانید در بین گزینه‌های پیشنهادی، گزینه مطلوب خود را انتخاب نمایید.